Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Ibland är det roligt och ibland inte

Av Heidi Månsson - 8 februari 2012 21:45

Tjallo pallo. Är rätt så nöjd med denna dagen måste jag ju säga. Linnea höll sig pigg och glad så jag kunde lämna henne på dagis innan 8 i morse. Tog faktiskt tempen för säkerhets skull men då låg den på 36,9. Det är INTE feber. Och pigg var hon som sagt. Iväg till dagis och sen hade vi lektion mellan 09:00-15:00 i ett och samma ämne heeeeeeeela dagen. Inte alls segt eller så. Oooo nej... Men bra gick det och det roligaste av allt var väl att Nettan och jag fick bossa lite i morse. Japps - vi fick leka lärare för våran lilla dag-grupp och det var ju lite roligt att få bestämma lite å kivas med de andra ;)

Jag har många bra klasskompisar både i den lilla dag-gruppen och sen i i flexgruppen. När vi har lektion med alla samtidigt så är ca 35-40 stycken tror jag och jag tycker att det är rätt så skönt att vi inte är så många hela tiden. Jag har absolut ingenting emot de andra i flex men det är rätt så skönt med en liten grupp och man får lite mera tid för fördjupningar i ämnet när vi är färre ju. Trivs iaf skitbra i skolan och det är sååååååååå skönt!! Varför har jag inte börjat plugga detta innan? Det är ju roligt ju, även om det är lite knaggligt ibland och stressigt ibland och kämpigt och hela den biten. I grund och botten så är det riktigt roligt :))


Ser inte fram emot morgondagen alls. Ska gå på begravning och det är ju aldrig speciellt upplyftande... Kära Elsa blev gammal och hade levt sitt liv klart men det är ändå jobbigt. Tänker på dig Elsa!


Nej klockan börjar bli mycket. Måste sova. Kram och puss!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards