Alla inlägg den 19 april 2012

Av Heidi Månsson - 19 april 2012 10:00

Det känns som om det behövs ett sommarlov nu... Jag tror att min hjärna är totalt friterad. Allvarligt talat så har jag tappat greppet känns det som. Jag har märkt att jag glömmer saker, jag är mer förvirrad än vanligt (och ja då är det illa...hehe) och en liten semester vore trevligt.

Vi pratade mycket om stress igår på vår psykologilektion och oj oj oj vad jag kände mig träffad på rätt många punkter. Det är inte hälsosamt att hålla på som jag gör emellanåt. Men varför kan jag då inte sluta? Ibland vet man ju sååååå väl vad man gör galet å ändå så fortsätter man i precis samma spår. Så onödigt!


Nåja - till ett trevligare ämne (eller ja ni skiter väl i det men inte jag!) - jag ska få tillbaka min mobiltelefon idag. Den har varit på reparation men nu så hoppas jag att den funkar som den ska :)  Tänk att man kan bli så kär i en mobil! Haha. Trodde aldrig att jag skulle sakna en mobil så mycket som jag har gjort... Aldrig mer gammal vanlig telefon för touchskärm är ju the king! :o)  Som jag har saknat wordfeud!!! Men alla ni som brukar spela med mig får snart äran att göra det igen ;)


Nej nu ska jag försöka hitta min inspiration igen. Tillbaka till skolarbete. Ha de gött idag och håll tummarna för att det går bra i eftermiddag när vi ska träna på hjärt-och-lung-räddning. Vilken tur att det finns dockor som ställer upp frivilligt på våran vårdslösa behandling ;)

Kram å hej!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards