Alla inlägg den 20 april 2012

Av Heidi Månsson - 20 april 2012 14:10

Blev sugen på lite nytt utseende på bloggen så nu blev det så här istället :)


Ska försöka att natta en liten stumpa nu som gärna får sova lite middag idag så att jag får lite lugn och ro här hemma, hehe. Kram på er.

Av Heidi Månsson - 20 april 2012 07:22

...så verkar Linnea må bättre och jag är glad för att hon fick sova hela natten i lugn och ro. Jag sov dock rätt så oroligt och lillan väckte mig ju strax efter 5 i morse så det är kanske inte så konstigt att jag är trött. 


Idag är det fredag och jag håller de två stora barnen hemma från skolan även om dom inte har visat några symtom ännu men kräksjuka tänker jag inte sprida vidare om jag kan undvika det! Förstår inte att det är så många som inte bryr sig och kastar iväg sina ungar till dagis och skola när dom vet om att dom kan bära på det. Visst man kan inte stanna hemma för evigt men 48 timmar är rekomenderat å det kan ju inte vara så himmla svårt att följa. Man får ju bara tillbaka skiten igen och sprider runt det varv på varv... Vad hände med omtanken om andra familjer som kanske inte vill ha magsjuka? 

Nåja det blir en lugn dag här hemma och en lite smått nervös mamma som bara går å väntar på att resten av familjen blir dålig. Ja just det ja - måste ringa runt till dagis å skolor nu och meddela frånvaro.


Vi höres. Ha en härlig fredag!! :=)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards