Alla inlägg den 25 april 2012

Av Heidi Månsson - 25 april 2012 12:51

Sitter som vanligt i infoteket. Det är inte längre mitt andra hem utan mitt första känns det som... Försöker plugga till provet som vi snart har i Medicinsk Grundkurs men det går ju inte så bra som jag vill. Snarare så går det inte alls. Tycker att jag läser och läser men fattar ingenting. Gaaaaah! Paniken växer. Det blir inte bättre av att jag är så sjukt grymt trött heller. Vi har lite lunchrast på jag passar på att blogga lite. Får ju utnyttja tiden till nånting :o)


I morgon har vi prov i en kurs och jag tror att jag har hyffsat bra pejl på läget så det är inte där jag lägger mitt krut faktiskt. Nej medicinkursen är riktigt jobbig och jag har på allvar en känsla i magen som säger att jag inte klarar detta. Jag vet att man ska tänka positivt och att det blir som man tänker å allt det där men nu är det jobbigt...


Idag har Fredrik varit med Linnea hos doktorn. Vi har ju påbörjat en utredning när det gäller hennes mage. Vi misstänker att Linnea kanske har problem med gluten eller laktos eller nått annat sådant. De tog lite blodprov på henne idag och så får vi se vad dom visar till att börja med. Behövs det så går vi vidare med det sen. Hoppas på att få svar snabbt så att man kan slippa grubbla.


Nej fy fabulens vad trött jag är. Dax att ta lite luft och sen är det mera skolarbete som gäller.


Puss på er goa vänner. Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdag! C U :o)


Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards