Alla inlägg den 30 april 2012

Av Heidi Månsson - 30 april 2012 15:45

Dagen började ju inte så jättebra men att den kunde bli sämre så snabbt hade jag inte i åtanke. Jag hade tänkt att plugga idag och Linnea skulle vara på dagis. Då vaknade Linnea med superrinnig näsa, rinniga ögon och jättehostig var åxå. Ringde dagis och meddelade hennes frånvaro. Morgonmys i soffan med 345 paket näsdukar i högsta hugg startade vid 7-tiden. Jag mådde hur bra som helst.

Strax innan 9 så var jag och Linnea nere och väckte de stora barnen + Johannes som hade sovit över här. Vid 10 hade vi ätit klart frukosten och jag började planera för resten av dagen och vad jag kunde förbereda inför kvällens valborgsfirande. Det skulle jag inte ha gjort för jag fick inte behålla frukosten... Inte tredje gången gillt! Jag vill inte! Vet ej ännu om det är magsjuka eller vad det är för jag mår redan mycket bättre, sitter här å slurpar i mig blåbärssoppa. Visst - lite illamående finns där svagt svagt och jag går inte ut ifall att det skulle sätta igång igen men om det är magsjuka så är det den kortaste modellen ever och då är jag glad :o)

Vi tar ju iaf inte hit gäster och nu är det ju bara till att hålla tummarna för att inte Linnea blir dålig. Jag har prov på torsdag - jag har inte tid med detta!!


Nej nu ska jag inte soffläge igen. Slak blir man iaf av att inte få må som man vill. Hoppas att alla får en trevlig valborgsmässoafton :))  Kram kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards