Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Heidi Månsson - 17 maj 2012 22:17

Jag softar vid datorn, Robin + kompis spelar tv-spel, Felicia + kompis håller på med att fixa i ordning inför övernattning, pappan har nattat Linnea och somnade väl själv åxå (lätt hänt ju). Ja det är inte mycket action på Kronovägen 7 men det är som det ska va på kvällen - lugnt och skönt :=)


Jag funderade lite på hur sommaren ska bli och det är ju inte lätt att veta nått när jag har så pass nytt jobb och inte har fått schemat ännu. Jag som vill planera allting vet liksom inte hur jag ska göra för att inte vrida mig ur skinnet... Gaaah! Tycker INTE om ovisshet... 

Vi har ju för avsikt att åka till torpet i sommar, precis som förra sommaren fast denna sommaren vill vi vara där två veckor ist för en. En vecka går så fort och vi tyckte inte att vi han njuta på det sättet som vi ville. Vi har ju fått OK på att låna torpet i två veckor så det vore ju perfekt om vi kunde få till det. Och att jag skulle få vara ledig i två veckor kan väl inte vara för mycket begärt eftersom jag har slitit heeeeela terminen med skolgången och sen ska jag pang bom jobba direkt efter det. Nej lite ledigt behöver ju alla :=)


Ja ja det är mycket tankar som snurrar i skallen emellanåt. Får försöka släppa det som jag inte kan ha kontroll över själv å så styra det jag kan styra. Lättare sagt än gjort bara...


Kram på er!!

Av Heidi Månsson - 17 maj 2012 06:56

Jaha. Man kan ju tro att det var mer än kläder i det H&M-paketet som jag hämtade ut igår. Både Linnea och jag blev drabbade av hostan från hel***** och den bara hoppade på oss helt utan förvarning. När Linnea gick och la sig igår så mådde hon kanon. Två timmar senare hostar hon tills hon kräks...suck. Sen har hon har hostat och kräkts några gånger inat. Stackars liten. Jag har jobbig hosta och rejält ont i hals, bihålor och öron + feber. Ja det var den långhelgen det... Håll nu tummarna för att jag inte är dålig på måndag för jag vill INTE boka om min bredvidgång på jobbet!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards