Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Heidi Månsson - 19 maj 2012 15:15

Undrar du över den konstiga rubriken? Det är inte så krångligt egentligen. Fredrik försökte få Linnea att sova middag och det var ett omöjligt uppdrag... Igår somnade hon i soffan utan att ha ätit nån kvällsmat och det var ju inte nån succé så därför tänkte vi att hon skulle sova lite middag idag. Speciellt eftersom att hon är förkyld och extra trött nu. Vi var nere vid Hovdala innan och då höll Linnea på att somna på vägen hem men så fort vi kom hem så fick hon genast mera energi. Ja det är väl bara att gilla läget. 


Ja det var det ena Mission Impossible det. Det står gånger 2 därför att jag skulle vilja se alla Mission Impossible-filmerna. Jag har sett alla utom fyran som gick på bio för ett litet tag sedan. Jag tror att Robin skulle gilla dom filmerna och eftersom det är rätt så länge sen jag såg ettan och tvåan så vore det roligt att se alla från början. Ett litet film-maraton helt enkelt. Vet dock inte när det skulle ske för han är ju aldrig hemma den där grabben :) Han kom hem från en polare - var hemma i nån timme eller två å sen stack han iväg till nästa! När ska man se mer än röken efter honom då?! :o)


Den där förkylningen som jag bär på går upp och ner och Linneas verkar göra likadant. Ena stunden har jag inte ont i halsen alls och sen kommer det tillbaka, likaså hostan. Jag är dock inte speciellt snorig men Linneas näsa den rinner som en syndaflod emellanåt. Jobbigt för henne ju. Skulle vilja trolla bort alla onda sjukdomar och onödiga förkylningar från mina barn så att dom alltid fick vara friska och må bra!


Nej nu ska jag nog gå och gosa lite med min lilla tös. Hon sitter och tittar på My Little Pony nu och är helt förtrollad :=) Mysdax i soffan. C U! Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll! Kram och Puss.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards