Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Heidi Månsson - 1 juni 2012 13:45

Hejsan hoppsan. Det är en rätt så besviken Heidi som bloggar idag. Jag vet att det inte alltid går att påverka vad som händer i ens liv och att ingen kan styra över allt men jag är ändå besviken. Jag skulle ha jobbat både idag, lördag och söndag men så blev Linnea sjuk (hög feber + magsjuka) och med tanke på smittorisken så får jag inte gå till jobbet och smitta ner vårdtagarna där. Jag vet att Linnea inte blev sjuk för att jäklas med mig, hon kan ju inte heller rå för detta, men det är ändå frustrerande. Jag är ju vikarien och det är jag som ska hoppa in för alla andra som vill vara lediga eller blir sjuka. Nåja det är inte så mycket att göra åt saken. Vi har haft magsjuka fyra gånger nu under denna vårtermin och olika familjemedlemmar har blivit drabbade olika många gånger och på olika sätt och med olika symtom.


I onsdags hade jag dataprov och till min stora förvåning så gick det riktigt riktigt bra :=)) Jag får VG som slutbetyg i datakursen :))))


Nehe jag måste gå ut med vovven. Puss å kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards