Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Spola då!

Av Heidi Månsson - 4 juni 2012 13:30

Jag pratade men min allra bästa Jenny igår och nu längtar jag tills på lördag så att jag håller på att bli ännu knäppare än vad jag redan är :)))) Mina allra bästa vänner i hela världen kommer och hälsar på oss och dom kommer nu på lördag!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! :=)) Jenny, Mogge och min gudson Hannes kommer på lördag. På lördag! Nu på lördag! *dansar runt i huset och gör glädjeskutt och tjuter Wooooohaaaaa*. Hihi. Vi har inte setts på ett år ungefär och saknaden är så enormt stor. Skynda er hit nu! Älskar er mina vänner :o) Spola fram tiden några dagar nu då!


Idag skulle jag få massor gjort men det har inte hänt ett skit här hemma. Suck. Gillar inte sådana dagar när inget blir gjort. Antar att det blir så av en anledning - jag behövde väl ladda batterierna. 


Blev inringd på jobb på torsdag kväll och med tanke på hur många timmar jag gick misste om i helgen så är jag superglad för varje timme som jag kan få! Finns det inte nån fler som behöver vara ledig på jobbet eller ska jag behöva förgifta dom med arsenik i maten? Haha ;=) 


Jag har bestämt mig för att jag ska ta upp kampen med Linnea och hennes nappanvändning. På dagis har hon den bara när hon sover middag men så fort vi hämtar henne på dagis så ska nappen in. Jag vet att det mest är mitt fel för jag har varit lite för snäll och gett den till henne så fort hon har frågat efter nappen. Ett tag var hon ju superduktig och la ifrån sig nappen här hemma med, då hade hon den nästan bara när hon sov här hemma också men sen hände det nått som gjorde att hon ville ha den mer. Tror att hon blev rätt så sjuk å vi lät henne ha nappen då och sen ville hon inte släppa den. Nu är hon dock 2½ år och det är dax att minska ner på nappanvändadet rejält. Får se hur detta går. Håll tummarna och sänd en varm tanke - det lär behövas... Oj oj vad har jag gett mig in på!! Nå ja - fortsättning följer.


Dax att få nått gjort innan det är dax att hämta på dagis. C U. Kram.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards