Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Heidi Månsson - 7 juni 2012 16:44

Att blogga via mobilen är egentligen inte så himmla smidigt men just nu så råder det fullt slagsmål om min dator så det är bäst att passa sig ;) Nej men vi har bara internet här uppe nu så alla vill låna min dator. Eftersom att jag inte orkar sitta där så långa stunder och ändå bara skulle blogga så kan jag väl ligga i den varma sköna sängen och göra det då :)I tisdags när jag hämtade lillan på dagis så fick jag veta att fyra andra barn på hennes avd hade fått halsfluss och att det sprider sig som en epedemi i byn. Linnea hade varit lite extra gnällig och hängig så dom tyckte att vi skulle ringa och beställa tid på VC. När vi kom hem så tittade jag i hennes hals, hon var inte ens röd. Ingen fara tänkte jag. Senare på kvällen så small det till i min hals istället. Som en blixt från klar himmel slog det till. Helt plötsligt var jag tjock, röd och svullen i halsen. Kändes som om jag svalde taggtråd varje gång jag svalde. Ringde VC nästa morgon och jodå - klart att jag hade fått halsfluss. När ska dessa sjukdomar sluta flyga på mig? Känns som att vii har haft vår beskärda del under denna vårtermin... Fick iaf Kåvepenin och det känns som att jag kommer vara rätt så mycket piggare i morgon. Igår var jag knappt vaken alls men idag har jag varit vaken i flera timmar. I morgon är det nog samma gamla vanliga Heidi :)Fredrik har varit en klippa som har tagit hand om allt själv medans jag har legat helt utslagen. Kram på dig min man! Du är bäst! Puss <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards