Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Heidi Månsson - 21 juni 2012 01:45

Jaha då var vi där igen då. Ett sånt där svart hål i rymden slök mig men jag studsade tillbaka efter ett tag. Hehe. Jag är som en envis boomerang - jag försvinner men kommer alltid tillbaks. Alltid :)  Det blir luckor i mitt bloggande och det lär det väl alltid bli, om jag känner mig själv rätt... Men va tusan - det kostar att ligga på topp men det är inte gratis här nere på botten heller ;)


Klockan är mycket. Jag borde ligga och sova. Men det är mycket man borde... Livet är ju för tusan bara fyllt av borde, måste, bör och ska. Blir rätt så less på det emellanåt. Det där ekorrhjulet är lätt att fastna i men förbaskat svårt att ta sig ur! 


Jaha vad har då hänt sedan sist? Jo det har varit skolavslutning och den missade nästan hela familjen. Felicia hade inte ont i halsen så hon gick på sin avslutning och Fredrik åkte dit en sväng för att kika lite på sin stora tös. Jisses amalia - Felicia slutade liksom sjätte klass nu. Hon ska börja i högstadiet. Gaaaaaaaaah! Den lilla pluttan som bara var sju år när jag lärde känna henne. Hon hade precis börjat i tvåan och hon var så liten så liten :o)

Robin missade sin avslutning för han hade ont i halsen men det visade sig sen att han hade klarat sig från halsfluss. Vi vågade dock inte chansa så han fick ju stanna hemma men vi visste ju inte det då. Dumt att han inte fick tid på Vänhem VC förrän på eftermiddan. Dom undersökte Fredrik, Robin och Linnea men ingen av dom hade halsfluss då.

Med betoning på då. För sedan på lördagen blev Fredrik jättedålig och fick komma till VC på söndagen. Jo då - då hade han halsfluss. Suck. Barnen ff friska dock. Skönt det.


På lördagen kom J, M och H på besök. Jag hämtade dom på tågstationen vid 16-tiden och lyckan var stor!! Äntligen!!

På söndagen så for M vidare söderut så jag och J gjorde vårt bästa för att roa barnen och för att fira att sommarlovet hade börjat :) Vi fick några dagar tillsammans men lite vill ha mycket & mycket vill ha mer... På fredagen kom M tillbaka till Hässleholm så då for mina vänner hem igen. Fyyy bubblan vad jag saknar dom. Det gör ju ont i hjärtat. Kom tillbaka till mig!

Lilla H han ju bli smittad av halsfluss när han var här. Så himla typiskt. Våra barn klarar sig liksom... Trodde vi...


På lördagen hade vi kalas för Fredrik som hade hunnit fylla år under onsdagen. Lite släktingar kom och vi bjöd på salladsbuffé och sedan tårta till efterrätt. Inte så dumt det :0)

På lördagen for Robins farmor o farfar hem till Småland och då kidnappade dom min Robin! Min goaste Robin. Det värsta är att han ska stanna där i två veckor. Hur ska jag fixa det då?? Tur att de mellanlandar här på midsommarfest iaf :))


Söndag kväll sa Felicia till mig att  halsen gjorde ont. Tisdag eftermiddag hade vi tid på VC och jodå - denna gången var det Felicias tur... Dom testade Linnea igen bara för att vara säkra. Ingen halsluss där inte I :)

Återstår att se om Linnea och Robin får halsfluss eller ej. 


Nej nu är klockan verkligen supermycket. MÅSTE gå och sova. Ses. Kram kram :))

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards