Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Heidi Månsson - 26 juni 2012 15:30

...utan min kalender? Det är inte lätt att hålla jobbtider och dagistider & allt annat som skrivs in i den magiska lilla boken som styr min värld :)  Trodde att jag hade tappat bort den förut och genast kände jag paniken komma krypande men som tur var så är ordningen återställd nu! Jag hittade min kalender precis innan det stora sammanbrottet höll på att bryta ut. Puuuu!


Jaha - sist jag skrev var dagen innan midsommarafton. Fredagen var rätt lugn och firades helt utan små-grodorna-hoppande runt majstång men sill, potatis och ägg + lite annat blev det iaf :) Robins farmor och farfar tog med sig Robin och kom hit för att fira midsommar med oss och för att ställa upp och passa barn hela helgen då både Fredrik och jag behövde jobba. 

Det var tråkigt väder hela midsommarhelgen men jag märkte inte så mycket av det för jag jobbade ju rätt mycket. Hade ju delad tur på lördagen så hela dagen bara försvann. Men det var roligt att jobba så pass mycket för nu börjar man ju komma in i det lite och börjar känna att man inte är helt lost. Hehe.


Linnea går inte så mycket på dagis nu under sommaren och det är så skönt att slippa tvinga dit henne. Jag jobbar rätt så mycket kvällar och helger och kortare arbetspass på dagtid så när Linnea väl är på dagis så blir det inte så många långa dagar. Jag märker att hon börjar slappna av lite nu. Känns jobbigt att det ska dra igång med full fart till hösten igen. Suck. Tänk om man kunde klona sig så att man både kunde äta kakan och ha den kvar :)


Nej nu har jag lite annat för mig. Bajj bajj - gummihaj.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards