Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Heidi Månsson - 21 augusti 2012 19:25

Jag vet inte om jag berättade att jag har börjat träna? Ja jag skaffade meddlemsskapet för ett tag sedan och sen kom det så mycket andra saker emellan hela tiden så det var svårt att hitta tiden till att träna. Det tar ju tid - helt klart - men det gäller ju att prioritera så går det mesta att lösa. Underlättar dock väldigt mycket om man har en sambo/man/partner/släkting eller nått som kan hjälpa till med barnen, hunden och hemmet (eller vad man nu har som tar mycket av ens tid). Tänkte att nu när Fredrik är hemma mycket så får jag passa på att vara duktig. Nu har jag kommit till det läget att när jag inte kan träna av någon anledning så blir jag besviken och vill bara dit... Eeeeeh det trodde jag ju aldrig!! Vissa dagar kanske jag inte är så sugen på att träna och tänker att näää jag struntar nog i det men sen när eftermiddan väl kommer så är jag jättetaggad och vill absolut inte missa det. Haha där ser man att mirakel kan ske med även den mest hopplösa :))


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag har fått reda på lite för mycket information som jag kanske inte ville veta. Nu vet jag inte vad jag ska göra med den infon men jag inser att något måste göras. Jag hade nog velat veta och uppskattat om någon berättade för mig... Suck. Ja jag vet att jag säger A och då ska man säga B osv men någonstanns måste jag få dividera lite med mig själv. Det är inte lätt att vara vuxen så varför alla barn o ungdomar vill växa upp så himmla fort vet jag inte... :)


Skolan är igång för de två stora barnen åxå nu och det verkar som att båda tycker att det är rätt nice att få träffa kompisar igen och inte bara vara hemma med tråkiga föräldrar som bara tjatar hela tiden :P Haha.


Jag har ju gått i skolan i en vecka nu och jag måste ju säga att heldagar tar på krafterna. Men men det funkar rätt bra med blockläsning så jag ska inte klaga för mycket. Hehe.


Nej nu måste jag rusa. Puss å kram! Ha de gott :)                         

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards