Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Heidi Månsson - 4 februari 2013 22:15

Dax för en uppdatering tycker jag. Lite har det hänt sedan sist iaf. Om det är värt att läsa vet jag inte men jag skriver å så får ni göra som ni vill ;)


Fredagen den 1/2. Jag sov mest bort hela dagen kändes det som. Egentligen sov jag inte så mycket som jag borde ha gjort men det gick inte mer än så och man får vara glad för det lilla ibland :o) Jobbade sedan hela natten och det gick bra.


Lördagen den 2/2. Jag sov ca 1½ timme efter det att jag kom hem från jobbet sen åkte jag på loppis med Annelie (som även hade Feliks med sig). Feliks är nu lite mer än två år och han hade nog rätt så roligt där ute för det fanns både ett och annat som han var intresserad av. Feliks mamma var dock inte lika intresserad av allt det som Feliks var... hihi.

På eftermiddan fick jag en idé om att det var dax för biobesök för denna familjen. Vi kikade lite på vad som fanns att se och sen jagade vi barnvakt. Det hela slutade med att Linnea sov över hos sin farmor + sambon Knut ute i Häglinge och sen for de två stora barnen och vi vidare till Kristianstad för att kolla på The Hobbit. Mysigt. 


Söndagen den 3/2. Jag hämtade Linnea hos farmor Ulla och sen for vi direkt till Therese & Alve för att vara med på ett Me&I-party. Me&I säljer barn och damkläder via homepartyn och dom har jättefina kläder. Det är lite mysigt också att träffas sådär, fika lite, lära känna nytt folk, barnen kan träffas och leka lite om man vill ha dom med sig och barnkläder är ju alltid roligt att titta på :) 


Idag har jag pluggat på skolan med Nettan och sedan har jag varit på gymmet med Therese. Det var meningen att vi skulle försöka få tag på biljetter till ett Zumba-pass men det sket sig. Det var kö på drop-inbiljetterna också när vi kom dit... Suck. Så typiskt att det är just Zumban som ska vara så poppis. Vi tränade kondition & styrka i gymmet i stället men sen lyckades vi få tag på biljetter till morgondagens indoor walking så det ska vi vara med på :)


Om två veckor är Linnea, Robin och jag i Sundsvall och har förhoppningsvis klarat av den hyffsat bra och utan tågstrul, förseningar å allehanda mög som kan uppstå på en resa med SJ (och speciellt vintertid...). Jag har vissa funderingar på om jag är riktigt klok som frivilligt gör detta men jag vill ju till Sundsvall och jag orkar inte vänta tills snön inte ligger kvar där uppe för då kan det ju dröjja till midsommar. Hehe. Nej ibland får man väl offra lite. En jobbig tågresa kan det vara värt ;)


Nej nu måste jag plugga lite mera innan sängen börjar ropa på mig. Ses! Kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards