Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Heidi Månsson - 6 februari 2013 21:12

En flaska vatten har varit min trogne följeslagare idag. Så fort som suget efter något annat har kommit så har jag nöjt mig med en klunk vatten och det har faktiskt funkat rätt bra. Inget annat har slunkit ner. Inte en enda godis och inte en enda klunk coca-cola. En sak som jag dock har känt av idag är att jag har smakat rutten räv i halsen typ. Tror det är när jag äter mindre socker som det blir så för det har jag märkt av förut också när jag har skurit ner på mängden socker.


Jag har ju inte haft så mycket träningsvärk idag som jag trodde att jag skulle få. Vet inte hur det har gått till för jag slet ju som en tok för att orka igenom träningspasset så jag borde ju inte kunnat röra mig idag. Det kanske kommer i morgon istället så än ska jag väl inte ropa hej...


I eftermiddag/kväll har jag frusit som en tok och jag har ingen aning om vad som är på gång, om det är nått på gång eller om det bara är tillfällig sinnesförvirring. Vem vet?!? Om jag är frisk i morgon så är det plugg som gäller. Mycket att göra nu innan sportlovet ju.


Ikväll var jag på föräldramöte på Linneas dagis. Det var trevligt och denna gången fick vi rätt mycket info om vad pedagogerna hittar på med våra barn på förskolan. Det verkar som att det de gör är lyckat och uppskattat iaf :o)


Nä nu har jag inte tid med detta mera - dax för mera plugg. Kram!

Av Heidi Månsson - 6 februari 2013 06:50

Vaknade för en stund sedan och innan jag hade börjat röra på mig i sängen så tänkte jag för mig själv att detta kommer ALDRIG att gå. Jag kommer INTE kunna röra mig idag. Efter gårdagens workout på en crosstrainer i 45 minuter där man skulle göra diverse övningar som tex att trampa i fullt tempo fastän man stod i 90 graders vinkel med benen...ja ni hör ju. Hur sjutton skulle jag ens kunna röra mig idag? Tar försiktigt ner benen mot golvet och sätter mig upp, jo det gick ju bra. Ställer mig upp - ja det var ju inte så farligt. Börjar gå. Upptäcker att jag klarar det utan större bekymmer. Tjoho! Jag överlevde :)  Jag känner av att jag tränade igår. Jag känner av det i både ben och armar men det är inte så hemskt som jag verkligen var övertygad om att det skulle bli! Det kanske finns hopp ändå :o)


Dax att äta frukost och bege sig till skolan. Lektion och sedan hem för att plugga vidare. Mycket att göra, ingen vila ingen ro. Kram på er och hoppas att ni får en bra dag!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards