Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Blev inte som planerat - igen.

Av Heidi Månsson - 15 februari 2013 16:15

Jag skulle ha jobbat mellan kl 07:00-15:00 idag men det blev inte så. Jag vaknade vid fyra-tiden inatt med migrän. Tack för den! Tog min medicin men det hjälpte inte. Tog en till men ingen effekt. Fick ringa jobbet och meddela hur läget var. Jättekul när man ska börja så tidigt med, man sätter ju dom andra lite i klistret ju för det är inte så lätt att få tag på någon så pass tidigt på morgonen. Hoppas att det löste sig relativt smidigt iaf...

Jag sov till 11-tiden och har fortfarande småkänningar och lite efterdoningar av attacken men det ska nog släppa helt snart. Håll tummarna!


I övrigt idag så är det innebandy som gäller. Robins lag ska ha träningsmatch ikväll och då skulle alla nykomlingar vara med för att komma in i laget, lära sig reglerna bättre osv. Tyvärr så är både Johannes och Lucas sjuka så dom kan inte vara med men Robin ska iaf dit. 

När vi kommer hem så blir det lite myskväll hade jag tänkt mig :) För min del blir det morötter, gurka och dipp.


När vi nu ändå berör det där ämnet med fredagsmys och ätande så måste jag erkänna två saker. Ett - jag har inte lyckats att hålla mig helt borta från allt godis. Det blev en fuskomgång, jag tog en kexchoklad och en cola. Lyckades inte motstå frestelsen helt men attans vad gott det va! :) Två - förra veckan tränade jag och Therese fyra gånger men denna veckan har det TYVÄRR inte blivit en enda. För det första så har det varit svårt att tajma ihop det så att vi kan båda två och för det andra så har jag varit hemma med en sjuk Linnea och för det tredje så har jag varit under en ENORM tidspress med skolarbetet. Jag ville ju vara färdig med det allra mesta innan resan norrut så att jag inte hamnar efter igen. Jag har lyckats kämpa ikapp bra trots att jag har varit hemma med en sjuk Linnea - det är inte lätt att få nått gjort när hon är hemma kan jag ju säga!


I morgon är det kalas hos Fredriks mamma. Ulla fyller 60 år idag så då blir det lite firande i morgon :)  Sen ska jag jiobba natt i morgon så söndagen lär ju gå bort till att sova efter vaken-natten på jobbet och så lite packande inför resan norrut :)


På måndag far vi!! Yes :)  Jag längtar så sjukt mycket så denna helgen lär ju gå fort. Eller väldigt långsamt. Man vet aldrig vilken variant det blir men eftersom det finns en hel del inplanerat så tror jag mest på att helgen går fort.


Nej nu är det snart dax att åka till innebandyn. Har lite ärenden längst med vägen också som vi ska hinna med. C U. Trevlig helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards