Alla inlägg den 7 april 2013

Av Heidi Månsson - 7 april 2013 23:00

Jahapp då var påsklovet 2013 över och sonen är hemma igen. Han har ju varit hos sin farmor & farfar i Småland i några dagar nu och snälla som dom är så skjutsade de hem honom så att vi slapp köra till Värnamo för att plocka upp honom. Hade varit lite jobbigt att köra bil idag då jag har varit väääääldigt seg efter jobbenatten. Skönt iaf att ha sonen hemma igen :=)


Idag har jag kanske äntligen lyckats hitta en "ny" cykel till Robin. Spanade Blocket, hittade en vettig, ska kika på den i morgon. Lite synd bara att vi inte kan hoppa över denna strl 26" och gå direkt på en 28" för förmodligen kommer han behöva byta till den strl nästa sommar iaf. Jag fattar ju dock att han inte kan ha en förstor cykel så vi får väl så lov att skaffa en nu och därför blir det definitivt inte en ny. Bättre begagnad duger gott och väl men sedan när han ska ha en cykel som ska räcka typ resten av livet så kan det ju vara värt att satsa på en ny. Vet inte. Det får vi se då - en sak i taget. Håll tummarna för att den vi ska kika på i morgon är bra dock för det var väldigt nice price :)


I morgon är jag ledig så jag ska ta med mig Linnea och åka till öppna förskolan på Familjens Hus tänkte jag. Det var länge sedan vi var där och det kan ju vara lite mysigt att hinna hitta på nått med lillan. Resten av veckan lär ju rusa förbi för det är fullt upp.

Har vi tur så kunde Therese & Alve också komma till öppnis i morgon, det var ju länge sedan de två busarna fick umgås och Alve som har fyllt 4 år nu. Hmm kanske är läge att fixa en present ju...


Nej nu är det dax att avsluta här. Sov gott! Kram & gonatt.


Dagens tänkvärda ord: Om du vill ha en positiv & ljus framtid så måste du släppa allt negativt och fokusera på det som för dig åt rätt håll.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards