Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Heidi Månsson - 15 maj 2013 06:57

Ja nu är jag inne i en sån där period som innebär väldigt mycket att göra och väldigt lite tid att göra det på. Vissa saker kan jag inte hoppa över medans andra hade jag kanske kunnat skippa (som tex bloggen och gymmet) för att få mer tid men det vill jag inte pga mitt välmående. Jag behöver ju definitivt träna och bloggen mår jag ju bra av så då får det vara två saker som "stjäl" lite tid nu. För och nackdelar, för och emot. 


Kan dock avslöja att all tid med skolböckerna lönar sig. I min inriktning funktionshinder där kurserna Specialpedagogik 2 och Socialpedagogik fick jag betyg B (vilket då motsvarar nånstanns mellan VG och MVG). Jag är nöjd! Jag hade kanske kunnat lyckats lite bättre om jag hade haft några timmar till per dygn men det hade jag inte så jag får inse mina begränsningar.


Nej nu är det dax att åka till skolan strax. Ses.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards