Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Heidi Månsson - 22 maj 2013 23:31

21 dagar. Det är tiden det ska ta för kroppen att ställa om när man försöker ändra ett beteende. 21 dagar. Alltså är jag inte riktigt där ännu för det är nu på söndag som tre veckor har passerat. Jag har varit riktigt flitig om jag får säga det själv och jag har inte ledsnat på träningen ännu. Tänker inte göra det heller :) Det är så skönt att ha någon att träna med och Anna och jag har lyckats peppa varandra när det är tungt. Vi har kommit en bit på väg nu och att vi gör framsteg märks!! 


Som jag skrev förra gången jag bloggade så är det mest skola, skola och lite till skola som gäller just nu. Säckarna ska knytas ihop och lärarna ska kunna sätta betyg så nu gäller det! Snart börjar sommarlovet och snart slipper jag läxor. Underbart! :)


Jag får blogga mera i morgon för ögonen åker ihop hela tiden och tröttheten tog över. Ses och höres. Natti natti.



Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards