Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Heidi Månsson - 28 juli 2013 12:41

Glömde ju ta med bilderna på lille Oliver. Titta och njut :)


         

Den gröna lilla figuren som ligger bredvid Oliver på den tredje bilden har han fått av Linnea. Vi har förstått att den var väldigt poppis bland storebror Hannes med så Linnea och jag köpte en till fast i annan färg som Hannes ska få. Det är klart att brorsorna ska ha en varsin! :)  Så här ser den nya ut:


 

Hoppas att den blir godkänd av Hannes för den gröna är ju tänkt till Oliver :o)

Hannes och Oliver - jag älskar er!   

Av Heidi Månsson - 28 juli 2013 11:49

Mina allra bästa vänner har äntligen fått ett till litet knytte :-) Lilla Oliver kom till världen natten mellan torsdagen och fredagen kl 01:06 så han föddes den 26/7. Hannes är en väldigt stolt storebror och jag är så glad för den lilla goa familjens skull <3

Jag väntar ivrigt på att den lilla familjen ska komma hit och hälsa på och jag hoppas verkligen att det kan bli av. Kommer inte dom hit så vet jag inte vad jag tar mig till för jag saknar dom så otroligt mycket så jag spricker snart i bitar. Det är meningen att dom ska gå på bröllop den 4/8 och det ska vara ca 20 mil härifrån så tanken är att de ska komma hit före eller efter det. Jag hoppas på före för jag orkar inte vänta längre!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards