Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Heidi Månsson - 29 juli 2013 09:45

God morgon (eller god förmiddag   ). Idag blir det lite röjjning här hemma och sedan lämna lillan på dagis för att åka in till stan på möte. Efter det hade jag tänkt att stanna i stan för jag ska börja jobba sen vid halv fyra men jag åker nog hem däremellan ändå. Det finns mycket att göra här hemma.

Börjar som sagt jobba halv fyra så Jennie ska passa Linnea tills Fredrik kommer hem. Jag jobbar till klockan 9 i morgon bitti så surfplattan får följa med till jobbet. Jag är sååååå glad för att jag skaffade den - har inte ångrat det en sekund! :=)  


I går kväll hade vi besök av Ulla & Knut. Vi skulle grilla och blev sugna på sällskap, alltid trevligt med lite spontaninbjudningar så där :o)  Som vanligt blev det gott när min man står för kockandet men jag måste ju säga att maten smakar bättre med den nya grillen. Min man är superduktig på att laga mat men han är inte superbäst när det gäller grillning på vanlig kolgrill. Med den nya gasolgrillen så lyckas han dock mycket bättre med maten så det var en bra present till honom!!


Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen. Synes.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards