Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Heidi Månsson - 9 augusti 2013 00:55

Onsdagen blev en dag full av bus, lek och rörelse. Jenny, Mogge, Hannes, Oliver, Linnea, Felicia och jag drog till Helsingborg där vi började med att gå på Tropikariet. Det var uppskattat och de bygger ut så det kommer att bli ännu större och ännu bättre snart. Gillar redan det stället jättemycket så jag tror som sagt inte att jag kommer bli besviken i fortsättningen heller :)

Efter ett stop för lunch så for vi vidare till Lek & Busfabriken. Det var fullt ös på barnen och de somnade ovaggade. Andys som ligger i Kristianstad kan ju inte mäta sig med Lek & Busfabriken i Helsingborg i alla fall - det är ett som är säkert!! :=)


Idag har vi mest bara varit här hemma och det kan ha nått med att göra med vädret... Regn och åska har det mest varit idag men i morgon ska det bli finare så en tur till sjön kanske det blir för en stund bad iaf. Håll tummarna för i morgon är sista dagen för våra gäster här för denna gången. På lördag åker de hem och jag ska försöka att inte gräva ner mig i de negativa med att de åker redan på lördag. Jag ska försöka att njuta av morgondagen och bara vetskapen om att vi träffas igen om 2½ månad gör livet lite lättare. MYCKET lättare :=)


Nu är det dax att sova. I morgon ska jag som sagt bara njuta av bebisen Oliver och hans familj ;)  Natti natti

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards