Alla inlägg den 3 september 2013

Av Heidi Månsson - 3 september 2013 13:57

Jag tror snart att jag sliter mitt hår från skallen. Frustrerad så att det räcker och blir över för några år framöver. Varför varför varför skulle jag få för mig att plugga ännu mera? Kunde jag inte ha nöjt mig med att göra det som jag faktiskt klarar av? Nej oooo nej här ska vi försöka ge oss på saker som är såååå långt bortom min kunskapsnivå så att jag sänker självförtroendet i botten igen. Jag pluggade tre terminer och bevisade för mig själv att jag faktiskt har några hjärnceller som vill vara på min sida. Jag kunde ju faktiskt lära mig nått och tro det eller ej men lite fastnade och viss kunskap sitter fortfarande kvar. Nej men nu börjar jag läsa ännu mera och känner mig såååå bortblåst så att det är skrattretande. Svenska 2 (hette svenska B i gymnasiet på min tid), Matte 2 (hette matte B förr) och så samhällskunskap är mina ämnen för denna terminen. De två första kurserna är värst för samhällen är ju inte svår alls men där finns det andra käppar i hjulet (tänker inte ens gå in på det). Bläää för att plugga dessa tre tråkiga och jobbiga kurser. 


Här är tre böcker som vi har i svenskan. De väger totalt ca 4,2 kilo. Föremål för min avsky:


 


  






Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards