Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

När katten är borta...

Av Heidi Månsson - 3 januari 2014 14:45

Nä här dansar inga råttor på borden vad jag vet. Eller ja det skulle vara Izzie som passar på ikväll när jag ska jobba :) Anledningen till rubriken är att jag är nästan ensam kvar här hemma med "bara" vovven som sällskap. Fredrik tog med sig Linnea och for upp till de småländska skogarna för att hälsa på sonens farmor och farfar och för att hämta hem "den förlorade sonen" :) De kommer hem i morgon så jag är inte själv hemma så hemskt länge och dessutom ska jag ju jobba hela kvällen ikväll och 13-21 i morgon så jag hinner väl knappt reagera innan de är hemma.


Att jobba vaken-natt som jag gjorde i natt var ju inte det bästa för min förkylning märkte jag. Sitter och laddar upp halsen med en kopp te nu och hoppas att jag ska hålla ihop i några dagar till för jag jobbar hela helgen och även måndag. Kan inte klappa ihop nu! Nä jag ska INTE bli mera sjuk!! Så länge som det inte blir värre än vad det är nu så orkar jag men det är lungorna som inte vill samarbeta. Känns som att det sitter en elefant på bröstet och andningen vill inte riktigt funka. Bara till att bita ihop lite till så kan jag vila sen när denna helgen är över :=)


Vill komma igång med träningen nu! Måste få bort bacillerna så att jag kan få pumpa loss på gymmet. Skulle behöva gå på lite boxning känner jag :) Har mycket som jag skulle behöva avreagera mig för och det är grymt bra för att öka energinivån i hela kroppen. Synd man inte har nån bra plats här hemma för att hänga en säck i taket och bara kunna puncha loss. Inte så populärt om platt-tv:n eller nått annat dunsar i golvet pga en boxningssäck kanske?  Har föreslagit att de skulle sätta upp en på gymmet men de hade inte plats inne på tjejgymmet så tyvärr. Funderar på att våga testa lite mera gruppträning i fortsättningen och vem vet - det kanske finns nått där som passar mig förutom Crosstrainingen för den är grymt bra! Måste kolla upp det där. Det är roligt att fler och fler som jag känner börjar på Fitness 24/7 :=))  Underlättar för att kunna tajma ihop det och träna tillsammans med nån polare. Känner att jag är taggad till tusen nu och skulle gärna åka till gymmet nu på direkten men nu får jag börja göra mig i ordning för jobb istället.


Trevlig fredagskväll önskar jag er! Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards