Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Heidi Månsson - 14 januari 2014 00:27

Ja ja ja jag vet - jag är hopplös! Varför är jag ff vaken?? Skulle ju ställa tillbaka dygnsrytmen så det var liiiiite mera åt det normala hållet men jag är inte trött så här sitter jag igen :) 


Kom ju på att jag glömde skriva att vi faktiskt har fått snö i Skåne idag. Denna vintern har ju varit nästan helt snöfri hitentills (vi hade en liten liten omgång i början av vintern). Vi har mest haft plusgrader och regn men under hela måndagen så har det varit minusgrader och det har väl kommit någon cm snö. Det är precis så att det täcker marken så kanske två cm tjockt lager. Hade varit lite roligt för barnens skull om den hade velat ligga kvar ett tag men redan i morgon ska det bli 2 plusgrader och regn läste jag precis. Kul. Nooooot! Dessutom så måste det ju vara mer snö om det ska vara kul för ungarna för 2 cm gör ju varken till eller från. Inte så att det räcker att åka pulka i iallafall. Snögubbar vet jag inte om man lyckas bygga i detta. Ja ja vi får väl se vad som händer med vintern här.


Nu under kvällen efter nattningen av Linnea så har det kommit lite hosta smygandes här. Jag VILL INTE. Sitter här med en kopp te och försöker slurka i mig så mycket som möjligt av den medans den är så varm som möjligt. Ska ta en C-vitamin också innan läggning så får jag se om det hjälper. Håll tummarna tack!


Har precis skickat iväg en beställning på lite träningskläder. Såg att de hade rea på Haléns så jag chansade och kikade runt lite där. De hade en hel del som verkar kunna funka och till jättebra pris så jag köpte bland annat två par träningsbyxor och nån munktröja att dra utanpå efter träningen. Hoppas att allt passar så jag slipper hålla på att skicka fram och tillbaka. Har inte beställt från Haléns på måååååååånga år så jag vet inte alls hur det blir med storlekarna. En chansning som kanske blir bra?! Det var iaf värt att prova med tanke på att träningsbyxorna kostade ca 60:- styck ist för 200:- :))  Nu väntar jag ivrigt på mitt paket!!


I morgon måste jag till bibblan för att låna nästa bok i serien om Mr Grey. Fy fasen vad ettan var bra!! Läste ut den i går kväll och jisses vilket bra slut! Vilken cliffhanger! :=)


Nä nu får jag försöka sova iaf. Har druckit upp mitt te. Känns lite lite bättre i halsen. Hoppas ni får sova gott. Puss & kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards