Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Heidi Månsson - 31 januari 2014 19:15

Äntligen är det fredag kväll och det är slapparläge som gäller. Jag är verkligen trött och känner att jag ska försöka njuta lite extra mycket av att jag är ledig i morgon. Jag hoppas på att få sovmorgon då jag har klivit upp supertidigt två mornar i rad nu. Tycker inte om att börja jobba kl 7 men nu har jag gjort det två dagar i rad och det har ju funkat iaf. Om jag skulle ha jobbat mitt pass i morgon så hade det varit den tredje morgonen i rad så den är lite extra skön att slippa. Skönt att man kan byta arbetspass med sina kollegor :)


Idag har det snöat ännu mera och det kom snö igår också. Vi har jättemycket snö på garageuppfarten som behöver skottas men jag orkar verkligen inte idag. Det får vänta till i morgon. Tror tyvärr inte att snön bestämmer sig för att sticka iväg någonstanns ;)  Får väl ta tag i det hela i morgon.


Jaha då är redan januari slut och i morgon är det första februari. Hur gick det till?? Jag måste ha missat en månad någonstanns. Jag tror att det kommer gå rätt så fort och så vips så är våren här. Jag hoppas på det iaf. Jag såg ett inlägg på facebook igår där det stod "-Det bästa med vintern är när den är över!"  Sååååå rätt :)


Lyssnar på Spotify och har fastnat jättemycket för en ny låt med Avril Lavigne som heter Rock N Roll. Den är asbra och jag kan inte sluta lyssna. Jag älskar Spotify och är såååå glad för att det finns!


Nä nu får det räcka för idag :o)  Puss på er mina vänner. Hoppas att ni får en trevlig fredagkväll!  



Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards