Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

26/2 2014

Av Heidi Månsson - 26 februari 2014 21:45

Idag har det varit en sån där bra dag som man gärna vill ha i repris :)  Lugn och skön dag med tillfälle för att umgås heeeeela dagen med en av mina bästa vänner (och hennes mysiga son ), shopping, vårväder och bara en allmänt bra dag. Det gillas!


Dagen började med att Linnea kröp in till mig i sängen och ville dela kudde. Kan man säga nej då? Näääääää, inte jag iaf :=)  Vi låg och myste så en stund och sen var det dax att hoppa upp ur sängen. Linnea var på dagis (stimulanstimmarna ska ju "utnyttjas" och hon avskyr verkligen att gå på stan så hon har det bättre på dagis) och jag for in till stan och mötte upp Annelie och Feliks. Vi tog tåget till Kristianstad och sen kollade vi på skor och kläder och lite annat diverse kul. Bland annat så slutade det med att denna hamnade i shoppingpåsen... Linnea blev glad för den och vill ha den på dansen på söndagarna.


     

Innan vi skiljdes åt så bestämde vi oss för att träffas på öppnis i morgon så Linnea får vara ledig i morgon som kompensation för idag. Vet att hon uppskattar det mer än dagens äventyr, hehe. Ska bli kul att busa loss på Familjens Hus. Det går ju lite länge mellan gångerna ibland men i morgon blir det äntligen av! Efter öppnis så har vi lite olika alternativ så vi får se vad som händer i morgon. Har en känsla av att det kan bli en bra dag i morgon också :o)


Igår så kunde jag inte motstå att köpa Marabous senaste smak på chokladkaka, nämligen Oreos. Expediten sa att den var - citat: "onödigt god". Smakade några bitar igår och hon hade såååååååå rätt!! Jisses amalia vad den var god! Smaskens. Eller som dottern säger (efter att ha kollat för mycket på Dora Utforskaren) - Delicious. Hihi. Sötnos där. Ett tips - köp den!! 

 


Nu är snart Greys Anatomi slut och alltså färdiginspelat så nu ska vi snart börja titta. Det är sååååå skönt att kunna spola förbi all reklam . Sov gott. Synes. Simma lugnt :=) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards