Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Heidi Månsson - 2 mars 2014 12:00

Ute öser regnet ner och vi har det bra här inne i värmen :)  Robin spelar tv-spel, Linnea tittar på film på surfplattan och jag sitter vid datorn. Fredrik tar igen lite för förlorad sömn. Lugn och skön söndag som spenderas i pyjamasen hela dagen kanske? Hehe, vi får väl se. Det är dock skönt att vi har lite alternativ för den som har låg energi så att inte alla slåss om samma tv eller nått. Ångrar INTE att jag köpte surfplattan :)


Idag vaknade Robin med lite feber. Han kände sig som tur är inte magsjuk men vi får väl se var det blir av det hela. Feber, trött och hängig - kan ju bli vad som helst av det...

Linnea är pigg och glad igen, har ätit frukost (och dansat lite för oss medans vi åt upp) och nu ville hon ha sitt lördagsgodis. Ett bra friskhetstecken :o)  Det verkar ju inte vara någon långdragen och jobbig variant som hon fick för det kom igår och det gick över igår. Ska vi nu drabbas av denna skiten så tar jag gärna en snabb omgång. Värre än så har vi varit med om. Slipper helst skiten helt men om det nu ska komma hit så kan det ju vara en mild variant iaf.


Nä jag kanske skulle gå och göra nått vettigt. Som att fortsätta ta tag i tvättberget som gömmer sig nere i tvättstugan. Suck - där snackar vi never ending story!

Hoppas att ni får en skön söndag. Puss & kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards