Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Heidi Månsson - 17 mars 2014 23:15

I morse var jag bra sugen på att hiva mobiltelefonen i väggen. Jag ville såååå gärna ignorera larmet som ringde och sängen var så varm och skön. Jag hade kunnat offra rätt mycket just där och just då för att få ligga kvar och slumra vidare. Som anställd så går ju det inte så bra att göra så, står det på schemat att man ska jobba så får man väl pallra sig dit. Typ :)  Jag klev upp mycket senare än jag hade tänkt och fick stressa lite för att hinna i tid men jag han. Och jag jobbade mina timmar som jag skulle. I morgon är jag ledig och det är en rätt så skön känsla måste jag säga. Det är inte alls kluvet det där med att jag vill jobba mycket, jag vill ha hög tjänstgöringsgrad men jag vill gärna vara ledig mycket också... Hmmm... Den matematiken funkar inte riktigt ;)


I morgon på kvällen så är det äntligen dax! Det är den 18/3 i morgon och det betyder föreläsning i Kulturhuset med Erik Ståhl. ÄNTLIGEN! :=))  Vi är några stycken från jobbet som ska träffas först och gå på restaurang och käka lite gott och sen gå på denna föreläsning som jag tror kommer bli helt outstanding. Jag tror att det är bra om jag har laddat upp med näsdukar också, jag som blir berörd och gråter för "minsta lilla" typ. Jag tror att denna snubben har en hel del vettigt att berätta för alla som är villiga att lyssna. Får väl se om jag är nöjd efteråt men jag tror ju det. För er som vill gå in och läsa lite om denna fantastiske kille så har han en sida på facebook.

Spana in denna länk: https://www.facebook.com/eriksthl?fref=ts

Vill man spana in hans hemsida så gör man det här: http://www.erikstahl.se/


Sitter och lyssnar på musik, slösurfar, bloggar, facebookar och mår rätt gott. Alla andra sover och jag får min egentid och det är rätt så skönt. Hade dock gärna kollat på en film ikväll med min man men han var trött så det får väl bli en annan kväll. Jag var ju på Hemmakväll och lämnade tillbaka de tre filmerna som vi hade hyrt förra veckan. Det råkade bli tre nya filmer som följde med hem, hehe, hoppsan :)  Får väl se om jag lyckades plocka tre bra filmer denna gången också. Vet inte hur stor sannolikheten är men det återstår väl att se om vi blir nöjda återigen :=)


Jag känner fortfarande av min förkylning, det kliar i halsen och jag är röd och svullen i svalget. Nästäppan vill inte ge med sig och "feberkänslan" kommer och går men jag har ingen feber. Jag gör vad jag kan nu för att bli frisk så att jag kan komma igång med min träningen igen. Det var verkligen länge sedan som gymmet fick sig ett besök av mig så nu får jag ta och skärpa mig igen. Ja hur som helst så tänker jag INTE träna med förkylning i kroppen så jag får gott avvakta. Det är så typiskt bara att suget är som störst när man inte kan...


Nähä nu får jag väl gå och sova kanske. Natti natti.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards