Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Heidi Månsson - 27 mars 2014 23:51

Kan man ha "växtvärk" i benen som vuxen? Skulle ju inte tro det men samtidigt är det svårt att tro något annat just nu då jag faktiskt känner precis så i mina ben... Just nu skulle jag kunna svära rätt bra på att det är just växtvärk. Plötsligt så förstår jag hur det känns för barnen. Shit! Tänk att de går igenom detta titt som tätt...inte så kontigt att de är "lite gnälliga" och oroliga emellanåt under växtperioderna. Det kryper i hela mig av olust och tänk att behöva ha det så här flera gånger per år och kanske i rätt långa perioder med. Nej fy för det! Hoppas att mitt försvinner snabbt!


Efter att ha jobbat 7-16 två dagar i rad så är jag rätt nöjd med att vara ledig hela helgen måste jag ju säga :)  Sonens farmor och farfar kommer för att hälsa på i helgen så vi har lite planer för helgen. Håll tummarna för fint väder på lördag. Ja det får ju gärna vara fint väder hela tiden men speciellt på lördag för vi ska nämligen åka på utflykt då så håll tummarna. Nu är det dax för våren att ta fart på riktigt! Håller du inte med??!! :)


Idag så skulle jag och min vän Annelie på VIP-kväll på Lindex i Kristianstad. Jag hade fått mail om att man skulle anmäla sig i förväg för att få komma med på detta och jag gjorde det. Nått blev tydligen fel så när jag skulle se bekräftelsen så kunde jag inte se den. Hörde av mig till kundtjänst men det gick inte att rätta till. Missade detta event nu då (ingen stor sorg men ändå ). Hur ofta får jag chansen att gå på nått VIP-event?? Dricka bubbel och känna sig lite lyxig mitt i veckan sådär :=)  Jag och Annelie for in till stan ist och strosade runt lite. Det blev ingen VIP-kväll men oj så bra det blev ändå :)) På Lindex var det 20% rabatt på alla barnvaror och på H&M hade de också bra rabatter så det blev lite sommarkläder införskaffat till familjens minsta bandit ;)


Nä nu ska jag gå och sova. Tror att jag hade behövt lååååååång sovmorgon men så blir det nog inte i morgon. Det är mycket som ska fixas. Sov gott. Ses! :)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards