Alla inlägg den 4 april 2014

Av Heidi Månsson - 4 april 2014 14:53

Idag är en sån där dag då jag är hungrig men ingen mat lockar. Inte ens pizza. Inte ens det kända fredagsmyset tacos. Inte ens mongolian barbeque hade passat idag. Jag är baaaaaaraaaaa sugen på chips och dip och läsk. Godiset som vi har hemma var inte gott. Naturligtvis ska jag bli sugen på just precis det som vi inte har hemma. Jag har ont i halsen och kan förmodligen inte dricka läsk pga att kolsyra inte brukar kännas så bra i onda halsar men naturligtvis så ska jag bli supersugen på det...

Jag ligger/sitter mest i sängen och försöker roa mig. Är trött men kan inte sova så mycket som jag vill, jag slumrar till då och då bara. Jag har hämtat surfplattan nu så efter det att jag är färdig här på bloggen så blir det netflix och några avsnitt av Drop Dead Diva :-)

Hoppas att eran helg är/blir bättre än min verkar bli. Det gör ont i lungorna och denna omgången verkar bli segdragen. Är jag inte bättre efter helgen så blir det ett läkarbesök.

Kram kram! Over and out :-)

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards