Alla inlägg den 13 april 2014

Av Heidi Månsson - 13 april 2014 23:30

Satt en stund och funderade på om jag skulle orka bry mig om bloggen idag men så bestämde jag mig ändå för att skriva lite. Det måste ju inte vara ett jättelångt inlägg varje gång som jag ska blogga. Det ska ju inte vara ett tvång utan det ska vara nått jag gör när jag orkar/har lust/vill osv.


Idag har jag och Linnea varit på cirkus. Det verkade som att Linnea tyckte om det :)  Det var mysigt att hinna umgås lite med henne idag. Ibland när jag jobbar helg så hinner jag inte träffa tösabiten så mycket och det känns inte bra. Nu han jag träffa henne och få lite kvalitetstid. Det känns som att vi behövde det - Linnea och jag. Det var inte så dyrt för det blev 25:- per biljett och då kan man ju passa på :=)  Tack Annelie och Feliks för att vi fick köpa två biljetter av er och tack för trevligt sällskap!


I morgon är det måndag igen och vecka 16 börjar. Det betyder två saker. 1 - påsklovet börjar (officiellt sett, även om de har varit lediga sedan i fredags när de kom hem från skolan men det räknas inte) och 2 - på lördag smäller det! På lördag sätter jag mig på tåget med Robin & Linnea för att åka till Sundsvall. SOM VI LÄNGTAT!! Äntligen ska vi få träffa bästa vännerna uppe i norrland!! I morgon ska jag börja tvätta kläder så att jag det kan hinna torka så att jag sedan kan packa i god tid. Jobbar ju rätt mycket i veckan med så det gäller att hinna med allt det där andra.


På torsdag ska det bli påskäggsjakt här hemma :=)  Jag har planerat denna händelse och hoppas att Linnea tycker att det blir roligt. Robin ska också bli drabbad av mina påhitt men han kanske inte uppskattar det lika mycket som en fyra-åring gör ;)  Hade först tänkt att utesluta de två stora helt från det där med påskägg för det brukar ju bli godis lite nu och lite då iaf i detta huset men så tänkte jag att påskäggsjakt hör liksom till och jag hade också gärna letat efter ett påskägg och jag fyller 35 i år och förväntas vara vuxen och "tråkig" ;)


Nä jag tror att jag ska ge upp nu. Det blir sängläge och kanske pallar jag att spela lite wordfeud innan jag somnar. Är rätt så sleten så vi får väl se. Sov gott och hoppas att eran måndag och start på den nya veckan blir bra. Kom ihåg - du bestämmer själv vilken sida av saker och ting som du vill se... Du väljer själv vilken inställning du ska ha till det som sker...  Puss & kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards