Alla inlägg den 16 april 2014

Av Heidi Månsson - 16 april 2014 11:45

Igår när jag kom hem från jobbet (strax efter åtta på kvällen) så såg jag att Linnea hade fått en inbjudan till att vara med på påskdisco på dagis och detta skulle då vara idag kl 9:30 på morgonen. De fick gärna vara utklädda också. Jaha... Ja men vad bra att jag får reda på det på kvällen innan! Lite framförhållning hade ju inte varit så dumt kanske? Nu vet jag ju inte hur länge den lappen har suttit på hennes krok utan att den har följt med hem men jag kan ju svära på att den inte har suttit där när jag har lämnat/hämtat. Jag kollar alltid på kroken om det finns nått där. Ja ja nu stod det ju att de får gärna vara utklädda men det var ju inget tvång. Jag fick ändå lite halvt panik för jag vill ju gärna vara en sådan mamma som fixar och löser allt så att ungarna inte missar nått kul :)

Maken och jag rotade runt här hemma och lyckades plocka ihop nått så det såg hyffsat ut. Här kommer bilder på våran lilla påskgumma :)

       

Räven som är hennes favoritgosedjur fick också bli utklädd med en scarf på huvudet :o)


Nä nu ska jag passa på att gå igenom lite packning medans jag inte har en fyraåring som ska "hjälpa till" med allt, hehe. Bäst å passa på medans man får hålla på i lugn o ro.


Hoppas eran onsdag blir kanon! Glöm inte bort att det är Greys Anatomi ikväll!! Kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards