Alla inlägg den 21 april 2014

Av Heidi Månsson - 21 april 2014 21:02

Ja men halloj halloj. Oj vilken dag vi har haft! Den började bra men sen slutade det första äventyret inte riktigt lika bra som det slutade men sen vände det igen när vi valde att avrunda dagben med en trevlig grejj. Vänta så ska ni får höra vad som har hänt.


Vi packade påsar med badkläder och diverse annat och så stack vi till Himlabadet. Där hade vi det hur bra som helst!! Förutom på slutet. Först så badade vi tillsammans allihopa och Oliver var också vaken och go & glá. Sen gick vi till multibassängen (en höj och sänkbar botten i den) och där busade vi loss och lekte lekar med barnen. Efter det var det lunchdax. Vi hade med oss hemmagjord sallad med kyckling, bacon, pasta och annat lyx. Mums! Efter lunchen så blev det massa mera bad och lite turer i vattenrutchkanorna. Den här gången fick vi till och med med oss Robin i kanorna och han gillade dom! Nu ÄNTLIGEN börjar Robin gilla det som vi har tjatat om i såååååå många år... :) Jag visste väl att han skulle gilla det!! Mamman känner sin pojke ;)  Sen när vi skulle åka en sista gång så hände det som inte skulle hända. Jag kom i alldeles för hög fart och höll på att vurpa rejält och skulle parera det. Jag misslyckades och smällde in bakhuvudet med en jäkla smäll så att det svartnade för ögonen. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mera för jag tuppade av, vaknade till och tuppade av igen, vaknade till och tuppade av igen innan jag tillslut vaknade till liv ordentligt (allt enligt Jenny & Robin som var med mig och tog hand om mig). Jag kommer inte ihåg mycket från detta kan jag säga men ont i huvudet och nacken hade jag. Jag hade nog bara tur att komma undan en hjärnskakning.... Ett bra tag efteråt var jag omtöcknad. Ja shit alltså. Som det kan gå.

Här kommer lite bilder från dagens besök på badhuset:


           

Sen blev det en tur på Biteline. Det blev en pizza med köttbullar med vitlök. MUMS!!! 


Nä nu får jag avsluta. Puss & Kram. 

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards