Alla inlägg den 22 april 2014

Av Heidi Månsson - 22 april 2014 22:02

Hejs svejs. Nu ska jag berätta nått lite ledsamt. Halva tiden har gått. Det är bara tre dagar kvar av vår vistelse här uppe i Sundsvall. Tre dagar!! Men hur snabbt kan en vecka gå egentligen?? Nu gäller det att njuta av de dagarna som är kvar :-)

Idag hade vi en lugn och skön morgon/förmiddag. Efter lunchen tog vi oss ut en sväng och njöt av solen. Hannes cyklade på sin cykel, Jenny cyklade med Linnea i cykelstolen och jag gick med Oliver i barnvagnen. Det blev lite ärenden gjorda och sen en tur till kulturhuset och bibblan. Det blev lite lek i lekplatsen utanför och där inne på barnavdelningen. Jag stannade ute med Oliver som sov gott i vagnen. Lille trollungen där :-)

På vägen hem blev det en gofika med barnen (nått gott får man ju locka med för att få med sig barn på mindre roliga äventyr) ;)

Väl hemma så kände jag att allt inte stod rätt till i huvudet (som att det skulle vara nått ovanligt?? Hehe) och nacken så jag ringde rådgivningen. Jag fick lite bannor för att jag inte hade åkt in igår direkt efter vurpan på badhuset. Det blev order om att åka till akuten. Jahapp - bara till att lyda då. Det gick ganska fort för att vara ett besök på akuten och jag fick bannor av doktorn också för att jag inte hade åkt in igår men jag fick åka hem så fort undersökningen var över. Fick med mig en lista hem med lite symtom som jag skulle ha koll på. Om jag skulle bli sämre så skulle jag komma in direkt. Hoppas att det inte blir nått mer av detta. Håll tummarna!

Nä nu ska jag vara lite social. Puss o kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards