Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Heidi Månsson - 23 juni 2014 09:37

Godmorgon! Då var det måndag och en ny vecka börjar. För mig innebär det vecka 2 av tre på semestern och som jag anade så bara rusar tiden förbi. Det som känns värst är att inte ha någon bil under tiden man har semester för man blir ju lite låst när man bor en bit utanför civilisationen, hehe, och eftersom bussarna går så värdelöst som de gör. Ja ja det är väl bara till att gilla läget. Hoppas att de hör av sig om bilen snart och att det är nått fel som går att laga för det verkade inte så i torsdags när jag pratade med dom... Han i verkstan trodde att det var begravning på bilkyrkogården nästa som gällde. F*n f*n f*n säger vi då och tar några djupa andetag. När det inte hjälper så bryter vi ihop, hyperventilerar i en brun papperspåse och sen borstar vi av oss dammet och reser oss igen. När vi ska få råd med att köpa en ny bil vet vi dock inte så det är väl bara till att ladda busskortet och se glad ut.


Hoppas att alla har haft en bra midsommarhelg!? Vi hade det jättetrevligt :)  Robins farmor och farfar kom hit på torsdag eftermiddag och sen på fredagen vid två-tiden for vi ut till Fredriks mamma plus sambo ute i Häglinge där vi firade midsommarafton. Vi åt god mat, hade trevligt sällskap, hyffsat väder (inget regn iaf), vi spelade kubb och dansade kring en midsommargran (ja ni läste rätt) och det bjöds på mycket skratt :o)  Det var en härlig midsommarafton och sen på lördag förmiddag när gästerna hade åkt hem så blev det två dagar med slapp i soffan typ. Rätt skönt att bara vara ibland.


Nu har det precis blivit bestämt att Linnea ska leka med en dagiskompis idag så då händer det ju nånting idag iaf. Skönt när hon har någon i sin egen ålder att vara med så hon får busa av sig ordentligt. Det kan behövas :)


Nä nu ska man väl kanske ta tag i morgonsysslorna och kicka igång dagen. Ha en bra måndag! Kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards