Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Heidi Månsson - 28 juni 2014 10:58

Som Buzzador har jag fått chansen att genomföra en kampanj åt Storytel (de har ljudböcker till mobilen) och de ska bli kul! De har ett ganska stort sortiment (ca 6000 titlar) och rätt så mycket som kan passa barn också så jag tänkte att Linnea också kunde få prova. Jag har laddat ner appen både till mobilen och surfplattan och det var väldigt smidigt. Det är lätt att hitta på Storytels sida och man kan på ett smidigt sätt spara sina favoritböcker på sin egna sida så kommer man snabbt åt dom när man vill byta bok. Jag får testa detta gratis i en månad och jag har redan sorterat ut de böcker som jag tycker verkar spännande. Dax att börja lyssna!

Prova Storytel du också! Det är rätt nice att plugga in hörlurarna och lyssna på en bra bok när man tar en powerwalk, rensar i rabatterna, slöar i hängmattan, ska "döda" lite tid på bussen/tåget eller vad man nu sysslar med :) Hitta din favoritbok och kom igång du också. Om du också vill prova gratis i 30 dagar så hojjta till så kan jag ge dig en bok via appen och så kommer du också igång på ett smidigt sätt. Ses på Storytel!

Av Heidi Månsson - 28 juni 2014 10:19

Gomorron gott folk :)  Det är lördag och här tar vi det inte bråttom på morgonen. Klockan är snart halv elva och vi har precis ätit frukost och både Linnea & jag har fortfarande pyjamasarna på. Vi åt dessutom frukost framför tv:n och tittade på Bolibompa. Kan det bli bättre? 

Idag har vi ingenting inplanerat alls och jag tror inte att det blir så stora äventyr idag för det känns som att en dag hemma med bara slappande vore perfekt. Kanske på sin höjd att det blir en tur till nån lekpark här i byn men vi får väl se vad dagen har att erbjuda.


Igår var jag och Linnea iväg på äventyr med Jennie och hennes två döttrar. Vi åkte till Tivoliparken och ungarna han leka en rätt bra stund medans det var fint väder men sen kom regnet och åskan så tillslut så åkte vi hem till Hässleholm igen. Vi åt lunch och ungarna tog en varsin glass i Ottovagnen. Efter det for vi hem till byn igen och så lekte ungarna på en av lekplatserna här innan vi skiljdes åt för denna gång. Det blev en heldag och vi hade jättekul så det där får vi göra om!


I morgon ska vi på 2-årskalas. Det är barnens kusin Elsa som fyller två år redan. Jag undrar var dom två åren tog vägen... Ja jisses vad alla ungarna blir stora snabbt :=)


I övrigt har vi som sagt inte så mycket planer för helgen men det finns ju alltid lite städ och lite tvätt och lite annat pyssel att ta tag i så jag får nog inte slappa allt för mycket i helgen, hehe. Simma lugnt och hoppas ni får en kanonbra helg. Puss & Kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards