Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Heidi Månsson - 29 juni 2014 18:19

Jag AVSKYR att packa när det ska vara mittemellanväder. Lite mulet, lite halv-varmt, lite blåsigt, eller nä det ska nog inte blåsa, det kanske kommer lite regn fast nää det blir nog mest sol och moln och temperaturen beräknas bli allt mellan 10-20 grader. Vad ska vi välja för kläder? Ska man släpa på massa ytterkläder? Klarar vi oss med gympaskor eller ska gummistövlarna med till fyraåringen som älskar vattenpölar? 

Hade vi åkt bil så hade jag garderat mig åt alla håll men nu ska vi släpa på allt på tåget... Plus att vi ska ha med oss bilstolen. Bläää. Har jag sagt att jag AVSKYR att packa när vädret ska bli lite si och så? Kan man beställa ett och samma väder i några dagar så att man vet vad man ska ta med sig? Det hade varit smidigt! Jag ger upp. Jag blundar och stoppar in handen i garderoben och tar det som det blir - hehe. Eller nääää. Detta kontrollfreaket skulle inte må bra då. Nä jag får försöka ta nått som kan passa för det mesta. Suck. Wish me luck.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards