Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Heidi Månsson - 28 juli 2014 18:43

Det är synd att klaga på värmen men idag känns det som att det börjar bli lite väl bra. Nu är liksom gränsen nådd. Jag orkar inte mer av denna värmebölja - inte när man ska jobba iaf. Det kan väl vara fint väder när man är ledig (och får vara ledig) så att man får passa på att bada åtminstonde. Att springa runt på jobbet i värmen är inte så kul men jag är glad att jag har ett bra jobb att gå till och jag är glad att det får vara fint väder och jag är glad att de som har semester nu får ha lite finare väder än vad vi som hade i tidiga perioden hade :)  Det kan dock få stanna vid 25 grader... mer än så är lite för bra. Pust! Klunkar i mig en liter vatten och parkerar mig inomhus vid fläkten och tvärdraget i vardagsrummet. Sorry för att jag klagar men nu har jag klagat färdigt för idag. Tror jag. ;)


När jag kom hem så var det bara hunden som var hemma. Fredrik fick den stora äran att köra till Värnamo och hämta hem våran son. Robin har ju varit hos sin farmor och farfar i lite mer än en vecka nu och jag saknar min grabb enormt mycket. Tror att jag ska överfalla honom med kramar så fort han kommer innanför dörren, hehe. Kanske inte blir så populärt...eller vad tror ni?


Om en vecka "landar" delar av denna familj i Sundsvall och jag kan knappt bärga mig!! I helgen ska jag packa och jag tror att jag ska kolla igenom packningslistan innan dess och tvätta så att vi har några rena kläder att ta med oss. Badkläderna följer också med och så håller vi tummarna för att det blir lagom varm och MYCKET bad :)) Enda fördelen med att jag jobbade extra idag är att jag är ledig på fredag så jag borde hinna med allt som ska göras innan avfärd :o)


Jag har haft en ganska lång paus nu så jag kanske borde försöka få nått vettigt gjort? Får se hur mycket man pallar med. En sak i taget. Hoppas att ni får en trevlig måndag-kväll. Puss & kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards