Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Heidi Månsson - 18 augusti 2014 15:15

Tur att man har lediga dagar ibland så man kan sitta å flänga fram & tillbaka till Kristianstad bara så där. Ja Robins tandställning hade gått sönder (igen) så ännu en gång fick vi åka till Tandvårdshuset. Ja självklart är det värt det - klart ungen ska ha fungerande tandställning - men det är lite trist att behöva köra den vägen varje gång. Speciellt med pågående vägarbeten och bilköer. Jippie liksom. Nåja, det finns väl värre saker också men ni vet vad jag menar :)

Nu hoppas vi att den håller ihop tills om en månad när vi ska dit igen.


Idag har vardagslivet knackat på lite grann. För att hela familjen ska komma tillbaka till rätt dygnsrytm så klev vi upp lite tidigare idag och så blir det lite tidigare i säng ikväll för ungarna. Förhoppningsvis så är vi på banan på onsdag när allvaret är här på riktigt. Tur att det är en kort skolvecka första veckan...


Ikväll är det dax för den nya säsongen av Idol! Äntligen är dom tillbaka!! Gissa var jag befinner mig 20:00 ikväll? Helt rätt - i soffan och blicken vilande på tv:n. Det ska bli så sjukt kul att se alla duktiga som upptäcks och alla de andra som är...hmmm hur ska jag uttrycka mig...mindre passande för att sjunga i tv... Det är ju nästan roligast att se alla som gör bort sig ju :=)


Nä nu har jag lite annat att pyssla med. Hoppas att ni får en bra fortsättning på denna måndagen. Kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards