Alla inlägg den 9 september 2014

Av Heidi Månsson - 9 september 2014 22:31

Ja att hösten är här märks på många sätt och ett säkert tecken är att det är dax att vara hemma med sjukt barn. I morgon är det min tur och som tur är så jobbar jag kväll på torsdag så då tar jag vabbandet på dagen och sen får mannen lösa av mig så att jag får jobba mitt pass. På fredag kan pappan vara hemma med henne igen så att jag kan jobba. Tur att vi kan turas om lite :=)


Jag har äntligen kommit igång med att fotografera kläderna efter Linnea som ska säljas. Jag har hunnit lägga ut en del annonser också och faktiskt hunnit sälja några plagg. Skönt att ha kommit igång :)  Det är rätt jobbigt när det blir så mycket kläder på en gång men det blir skönt att bli av med det. Bara till att hugga i och det är väl enda fördelen med att jag ska vabba i morgon. Jag kommer förhoppningsvis hinna med att fota ännu mera plagg och lägga ut dom. Lite i taget, sakta men säkert. :)


I måndags skulle Linnea ha gått på första tillfället med simskolan men så blev hon ju sjuk så nu håller vi tummarna för att det går bättre på kommande måndag. Så surt att missa när det kostar en del att vara med och är ett begränsat antal tillfällen per termin. Håll tummarna för att hon inte missar fler simlektioner tack! :o)


På söndag ska Linnea på kalas hos en dagiskompis så nu hoppas vi verkligen att hon är frisk tills dess. Tur att man har lite smått och gott hemma som passar bra att ge i present till dagiskompisarna. Det är ju inte alltid som det finns tid eller möjlighet att springa på stan och shoppa leksaker och liknande så det är bra att ha ett litet lager med blandade grejjer  .


Nä nu ska jag nog stänga ner datorn för ikväll och gå till tv:n istället. Hoppas att ni får sova gott! Ha en toppenonsdag i morgon. Kram.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards