Alla inlägg den 17 september 2014

Av Heidi Månsson - 17 september 2014 21:55

Tji fick jag. Att kunna planera sitt liv är väl inte nödvändigt? Att kunna lämna ett schema till förskolan i GOD tid är väl överskattat? Att veta var man ska ta vägen om cirka två veckor är väl fullständigt överreklamerat? Att kunna boka en tandläkartid/frisörtid eller what ever för tid i nästa månad vore ju kul. Att kunna veta hur man jobbar/om man jobbar/var man jobbar om två veckor är ganska väsentligt. Eller är det jag som är petig?? Suck och dubbelsuck. Undrar när man får veta...


Min förkylning är helt borta (hoppas jag) och jag har mått bra idag, orkat jobba 13-21 och känner mig ff pigg. Hoppas att det fortsätter så!! Jag ska jobba i helgen så nu vill jag inte ha mera sjukdomar på besök. Jag vill även komma igång med träningen igen så nä nu får det vara bra med bakterier och virus.


Idag hade jag en fara-å-flänga-förmiddag. Jag uträttade ärenden på morgonen och sen hämtade jag Robin på skolan, körde till tandläkaren inne i stan. Denna gången var det ju folktandvården och den vanliga årliga kollen där. Sen körde jag ut Robin till skolan igen. Hem för att rasta hunden lite och sen så småningom dra till jobbet. Full rulle med andra ord.

I morgon ska jag med Robin till Tandvårdshuset för att fixa mera med tandställningen och så ska vi på CSK för bland annat lite provtagning så det blir väl i stort sett en heldag i Kristianstad. Full rulle i morgon med alltså :)


Jag trodde att jag skulle slippa köpa vinterjacka och vinterskor till sonen denna vintern. Pyttsan heller... Som att han skulle sluta växa nån gång - hur kunde jag få för mig det? Nä han är ju bara 170 cm lång och är snart 13 år gammal. Slutaaaaaaaa växaaaaaaa unge! :o)  Vi får väl se hur lätt det blir att hitta nått vettigt i en bra prisklass... Kanske blir en tripp till Ullared snart?


Nä nu har jag annat att göra än att sitta här å glo ;) Sov gott mina vänner. Ses!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards