Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Heidi Månsson - 21 oktober 2014 19:15

Vet inte vad som hände när jag kom hem från jobbet för det var precis som att det kom en våg med trötthet och bara sköljde över mig. Jag slutade jobbet kl 13, gick till dagis och hämtade Linnea och sen när Linnea lekte själv så passade jag på att sätta mig med det superviktiga pysslet som jag håller på med nu. Nåja - enligt Linnea är det superviktigt. Det är nämligen så att jag gör egna inbjudningskort till hennes femårskalas. Inget avancerat men det är lite pyssligt och det tar lite tid att göra ett gäng sådana. Jag somnade mitt i alltihopa. Jag tvärdäckade, vaknade till efter en stund och däckade igen. Så där höll jag på några gånger innan jag vaknade till så pass mycket så att jag insåg att jag kanske inte skulle försöka fortsätta pyssla. Jag hade redan ont i nacken sedan innan och det blev ju inte direkt bättre nu. Ett huvud väger rätt mycket och nacken tar stryk när man däckar så och huvudet faller framåt. Just nu känns det som att jag borde gå och lägga mig väldigt tidigt ikväll men jag känner ju mig själv och vet ju att när alla andra är som tröttast så blir jag piggare. Kvicknar väl till lagom till tv-kvällen kan börja :)


I morgon är jag ledig och då tänkte jag ta med mig Linnea till öppnis. Ja i morgon är det faktiskt öppet på Familjens Hus och gud nåde den som muckar med mina planer :=) Håll gärna tummarna för att jag inte kommer sabba för mig själv med tanke på att jag är trött och nu sitter här å fryser...känns som att jag kanske är på väg att bli sjuk men det har jag inte tid eller lust med så det tänker jag inte bli!


Nä jag ger mig nog för ikväll tror jag. Det får bli en bättre uppdatering i morgon. Ha en trevlig tisdagskväll och en himla go onsdag i morgon så ses vi. Over and out!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards