Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Heidi Månsson - 23 oktober 2014 00:19

Ja då har det redan blivit mitten på veckan och dagarna bara rusar förbi. Idag har det varit en bra dag och jag älskar sådana dagar :)  Ibland blir det inte som man har planerat - det har jag ju skrivit om förut - men attans vad bra det kan bli ändå! Linnea och jag gjorde oss klara för att sticka till öppna förskolan på Familjens Hus i morse och fick då ett meddelande från Nettan, Max och Eddie som skrev att dom också ville dit. Superkul ju! Barnen busade loss och vi han umgås lite. Nice :) Märkte dock på Linnea när jag berättade att vi skulle träffa Nettan och grabbarna där att hon blev lite förvirrad. Det är inte lätt när mamma känner flera Nettan... Efter öppnis så stack vi och käkade lunch ihop med ovan nämnda sällskap och sen fick de leka lite till innan vi sklijdes åt för denna gången.


Efter öppnis hade vi tänkt åka till bibblan och sen uträtta lite ärenden men vi fastnade hos Annelie och Feliks istället och det var ju inte så dumt det :)  Vi skulle bara hämta en påse med grejjer och lämna lite grejjer men jaaaa det gick ju som det gick, hihi. Det är ju alltid trevligt när man har så bra vänner så man inte kan slita sig liksom och våra barn leker ju för det mesta bra ihop och det får dom gärna fortsätta med :=)


När vi kom hem så låg det en lapp i brevlådan som var från fotograferingen på öppnis förra veckan. Det gick fort! Bilder är nu beställda och jag vill gärna ha dom i brevlådan NU. Otålig? Jag? Nääääää ;)


Det låg även nått mer i brevlådan som Linnea blev väldigt glad för och det var en kalasinbjudan till en dagiskompis som ska ha kalas. Neelix är född två dagar innan Linnea så vi var lite nervösa för att deras kalas kanske skulle krocka men det var ingen fara denna gången. Lika spännande varje år men vi kanske ska föreslå att dom slår ihop sina kalas nästa år. De börjar ju ändå i skolan nästa höst och då kanske de vill kunna bjuda hela klassen. När de går på dagis så är det ju så blandade åldrar på barnen så oftast blir det ju kanske inte att man bjuder hela avdelningen utan bara dom som är något sånär i samma ålder. Vi får väl se hur det blir med det där. Tål att tänka på iaf.


Nä nu blev klockan så där mycket igen. Dax att gå och sova. Hoppas att ni får en bra natt och en suveränt bra torsdag. Kram på er <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards