Direktlänk till inlägg 25 november 2014

Tjugofemte november tvåtusenfjorton

Av Heidi Månsson - 25 november 2014 14:00

Ja men hallojsan. God morgon eller nått. Jag klev först upp vid 10-tiden och tänkte att jag var hyffsat pigg så jag drack en kopp te, tittade lite på tv men det var tråkigt så jag gick till datorn istället. Efter ett tag upptäckte jag att jag hade somnat sittandes vid datorn och när jag upprepade den proceduren några gånger till så insåg jag att det var lika bra att ge sig. La mig på sängen och han väl knappt få ner huvudet på kudden innan jag var nockad. Vaknade nu strax innan 14-tiden så jag var nog rätt så trött. Jag har varit rejält sjuk/förkyld innan och visst har jag sovit/vilat mycket då men jag kan faktiskt inte komma ihåg någon gång som jag har varit så här pass trött när det gått en vecka. Jag borde ju vara på bättringsvägen å då brukar ju energin komma tillbaka rätt snabbt tycker jag men inte denna gången. Nu måste det börja vända för jag har inte tid med detta. Missar en till jobbdag i morgon och det är riktigt surt men sen är jag ledig torsdag och fredag så då blir det inga sjukdagar där iaf. Jag hoppas att jag är frisk tills på fredag för på kvällen ska jag ju ut och fira med Jennie & Anna och på lördag ska vi ju ha släktkalaset här hemma för att fira mig och Linnea. Håll tummarna för att jag blir frisk NU!


Jag börjar få lite halvpanik när det gäller alla julklappsinköp. Nu är det mindre än en månad kvar till julafton och jag vill inte handla julklapparna i sista minuten. Jag vill till Ullared. Känns som att det är så många gånger som det har varit på gång med en tripp dit och sen blivit inställt eller framflyttat så många gånger så nu vågar man ju knappt försöka boka in nån tripp dit för då händer det väl nått så att det inte blir av... Kanske inte ska planera alls utan bara sticka dit en morgon när andan faller på, hehe. Nä det funkar ju tyvärr inte heller, speciellt inte om man vill ha resesällskap. Kanske kan planera i smyg och inte säga det högt till nån? Hehe. Vi får väl se hur det blir.


Nä nu blev jag så där trött igen. Mera vila behövs. Simma lugnt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Månsson - 6 juli 2022 12:39


Halli hallå :) Ja då är vi hemkomna efter en fantastisk vecka i Finland och vi hann bara hem för att vända för att sedan åka på husvagnssemester :) Här har vi det också väldigt bra så jag önskar att vi kunde stanna MYCKET längre! Nå ja nu får vi ta...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 04:05

Dessa bilderna kom inte med i förra inlägget...

Av Heidi Månsson - 28 juni 2022 03:55

Hej halli hallå från Hevossalmi :) Vi har åkt tåg till Stockholm (satt med ett supertrevligt par och snackade om allt möjligt på resan så den gick fort), vi tog oss ut till båten utan bekymmer och vi fick åka med Gabriella - finare än så blir det ju...

Av Heidi Månsson - 25 juni 2022 07:34


  Nu närmar det sig verkligen. Jag och min dotter ska snart påbörja vår resa som är så efterlängtad! Jag vill bara få krama om min far, jag behöver få känna att det är verkligt, att det är på riktigt, att min far - min älskade pappa - finns och ...

Av Heidi Månsson - 24 juni 2022 15:03

Nu är nästan allt framplockat så det ska bara ner i rätt väskor. Det har varit lite bökigt att packa både till Finlandsresan och husvagnssemester samtidigt men efter lite pusslande så gick det också. Nu kan vi bara snabbt och smidigt flytta över så...

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards