Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Heidi Månsson - 14 januari 2015 00:45

Japp nu är jag här igen. Mitt i natten och jag fick helt plötsligt en energikick. Kan inte sova så på med hörlurarna och lyssna till en av de bästa tjejerna som släppt en skiva nån gång. Detta blonda vackra härliga musikaliska geni är bara så sjukt jäkla bra!! Vem jag tänker på? Jo Taylor Swift. Kolla bara in hennes video med låten Blank Space på Youtube så får ni se själva. Den är såååå bra!! Låten Shake It Off kommer ju på god andra plats :)  Jag blir så glad av Taylors låtar och hennes härliga röst. Sluta aldrig sjunga Taylor... :=)


I morgon ska jag och Linnea till öppnis på förmiddan. Det blir första gången som våra voffsingar blir ensamma hemma men jag är övertygad om att det kommer gå superbra då de kommer så bra överrens redan. Kamille har nog börjat känna sig hemma redan för hon har minsann kaxat till sig lite och det gillar vi!! Hon vaktar hemmet genom att skälla till en gång när hon hör att det kommer nån, hon säger till Izzie och sätter henne på plats när hon tycker att det behövs, hon sover gott på nätterna i vår dubbelsäng, hon verkar inte alls nervös och hon letar inte efter matte utan har fattat tycke för oss. Hon är social och ett praktexempel på vad som menas med knähund :o)  Hon är så mysig och vi är så glada för att det går så bra! I helgen ska vi skriva på papper om ägarbyte - kan knappt tro att det är sant. Tack Hannah för att du skickade förfrågan till din bror om denna vovven! :)


Jag längtar till sommaren. Jag längtar enormt mycket till sommaren. Jag har så mycket ideer om vad jag vill hitta på med familjen och jag känner att det är så mycket som vi gjorde med de två stora barnen som jag nu skulle vilja att Linnea får upptäcka. Det svåra är att hitta nått som passar alla tre barnen för med det stora glappet på 8 år mellan Linnea och Robin och sen ytterligare 2 år mellan Linnea och Felicia så är det långt ifrån allt som "duger" till de stora. Den lilla hönan kan dock inte vara med på allt som de två stora vill göra. Äventyrsparker, nöjesfält och riktigt stora badhus har ju nått för alla så det är väl ditåt det lutar. Får väl se när sommaren närmar sig vad det kan bli i år. Skattepengarna brukar ju komma rätt så lägligt också :o)  Nå ja det är ett tag kvar så jag får vänta lite på allt det goda som sommaren kan erbjuda. Den som väntar på nått gott väntar ALLTID för länge - är det inte så?


Nä jag får väl ta och inse att om jag ska kunna kliva upp i vettig tid så får jag väl gå och nanna kudde. Ett nytt försök. Kanske lyckas denna gången. Hoppas att ni får sova gott. Ses säkert i morgon igen. Pöss på er!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards