Alla inlägg den 5 maj 2015

Av Heidi Månsson - 5 maj 2015 00:18

Nu har jag bestämt mig. Jag har sagt det förut men inte riktigt helhjärtat menat det för det har väl bara varit att man ska dansa efter andras pipa. Denna gången är det dock allvar. Jag är 35 år och ska inte behöva må skit. Jag är övertygad om att allt som händer inte beror på vikten men mycket gör det säkert. Man brukar säga att innan man själv bestämt sig så är det svårt att göra nått åt de problem man har för då gör man det bara för andras skull, inte för att man själv vill. Det är ju inte så att jag så hemskt gärna VILL vara överviktig men ska man orka ta tag i det så krävs det faktiskt rätt mycket. Droppen som rann över och fick mig att fatta tror jag var att jag nu har fått hälsporre i höger fot. Blä!! Den smärtan som emellanåt hugger till och sen strålar ut i resten av foten är INTE nådig. Jag ska inte behöva ha ont. Hälsporre får "bara gamlingar".


Jag har varit på gymmet nu sent på kvällen och kört lite kondis och lite styrka. Jag har även bestämt mig för att byta ut denna:


mot:

Ett litet steg för mänskligheten - ett stort steg för Heidi. Nu behöver jag ALL peppning och verkligen ALLT stöd jag kan få. Är ni med mig på resan? 


Over and out!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards