Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Heidi Månsson - 14 maj 2015 12:00

Jaha då var mitten på maj månad här och idag är det röd dag så alla som måste jobba tjänar lite extra bra och alla de andra som har jobb där man stänger ner verksamheten över helgdagar å klämdagar å allt sånt är lyckliga jäklar som får långledigt. Jag tillhör ingen av dom kategorierna för jag önskar faktiskt att jag fick jobba idag. Att vara timvikarie är inte alltid så kul och speciellt inte när man inte blir inringd. Maj månad blir ingen bra månad ekonomiskt men det blir bättre sen så vi får väl härda ut :=)


Precis när jag har fått gå bredvid på ett nytt ställe och allt är klart inför sommarens vikariat och jag har fått schemat så ändras alla planer och jag har nu ÄNTLIGEN fått ett lååååååååångt vikariat :) Jag kan inte säga så mycket mer just nu, detaljerna kommer senare, men jag är GLAD!!


Nä det kanske är dax att göra sig i ordning för denna dagen. Har rätt nyligen ätit frukost och sitter fortfarande i pyjamasen. Kanske skulle slåss med tvålen och köra runt rotborsten på tänderna. Fast inte samtidigt dock ;)  Nä men ha de gott goa vänner. Pöss & Kram!

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards