Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Heidi Månsson - 2 juni 2015 17:27

Jag är ju med i nått som heter Buzzador (som ni säkert vet vid det här laget) och då får man vara lite "försöksperson" och testa grejjer gratis eller ibland köpa till ett väldigt bra pris. Det där kan man ju välja själv i sina inställningar så vill man bara köra gratisgrejjerna så gör man det. Ibland får man prova rätt så roliga grejjer och ibland blir det nått mindre spännande som denna gången... Jag blev utvald för att jag och familjens tonårsdotter ska få prova en grejj. Vi ska nämligen alldeles gratis få prova....håll i er nu...*trumvirvel*...tamponger!! Wooooohooooo. Eller nått. Det hade ärligt talat varit roligare med nått annat men gratis "smakar väl alltid gott" eller nått :)

Jag kom genast att tänka på att om man inte har nått annat för sig så kan man ju alltid göra påskpynt av tampongerna. En känd bloggare vid namn Meekatt gjorde lite spännande pynt så för inspiration kan ni ju alltid kika här:

http://www.meekatt.com/2013/03/pyssel-tamponger-pungar.html

Av Heidi Månsson - 2 juni 2015 00:17

Klockan är efter midnatt så jag vet att det räknas som den 2/6 nu men jag tänker skiva om den första juni som har varit en bra dag :)  Det har varit en bra start på en ny månad och inte bara det... Häng kvar och läs så ska ni få veta mera :o)


Dagen började med lite sovmorgon (vaknade vid typ 9-tiden) och det var rätt gött. Åt frukost med mannen min och yngsta banditen i familjen. Efter det så drog vi på oss "arbetskläder" och gick ut för att röjja i trädgården. Fredrik lyckades klippa gräset rätt så hyffsat med tanke på:

1. ...Våran jobbiga tomt som sluttar överallt. Nästan.

2. ...Hur högt gräset var.

3. ...Att vi har två rätt så trasiga maskiner som funkar varannan gång typ.

Nu ska han bara få till det med röjjsågen också överallt där man inte kommer åt med gräsklipparen. Jag rensade i en av våra stora rabatter och Linnea "hjälpte" oss med sekatören och klippte lite på alla buskar som spretar lite hit å lite dit. Nåja - hon var på gott humör iaf och hon tycker att det är kul att hjälpa till så det gör inte så mycket att det blir lite så och lite så med den där "hjälpen" :)


På eftermiddan gjorde jag mig klar för att sticka iväg till mitt nya jobb :=)  Första dagen med bredvidgång är avklarad och det känns kanonbra!! Jag tycker att det verkar vara ett bra ställe och det känns jättebra att det är där jag ska vara i över ett år nu. Wiiiiiihiiiiiii :=)


Att det är den första juni men inte känns som varken sommar eller försommar ute vet jag inte riktigt om jag tycker om dock. Det borde vara mer värme ute och det borde vara mer sol. Jag hoppas att det blir bättre snart för detta mittemellanväder är sååååååå trist!


Nä mina vänner - nu är klockan mycket. Jag går och bäddar ner mig och hoppas på att slockna rätt fort. Behöver det. Sov gott!! Dröm sött! Natti natti.

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Skapa flashcards