Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Heidi Månsson - 7 juni 2015 17:40

Ja jag tror att alla som har barn vet vad jag menar när jag säger att jag har lite panik inför det faktum att det snart är sommarlov...? Snart ska man inte bara lyckas få i ungarna frukost och kvällsmat varje dag utan lunch åxå. Ett mål till att laga, servera och fixa disk efter. Sen ska man tjata på odågorna till hulliganer (hehe) för att dom ska gå UT och hitta på nått istället för att bara sitta vid datorn å glo hela dagen. Det är tjat och gnabb på dom ungar som är hemma och så har man en som man får tjata på för att få att stanna här hemma nån gång så man får träffa henne i fem minuter på sommarlovet iaf ;) Ja ja det blir nog bra. Eller nått. Jag vet hur det brukar bli. Först så njuter man några dagar men sen börjar man längta efter att skolan ska börja igen så ungarna har nått att göra på dagarna. Hehe. Priset för "årets bästa mamma" går inte till mig - jag vet...


I måndags fick jag äntligen ut gubben för att klippa gräset och idag gick han ut för att köra med röjsågen men efter en stund så kom han in och sa att han hade slut på soppa så det blir inget mer klippt idag. Attans! Hade velat haft det klart idag men den som väntar på nått gott... :)


Idag är det Robins namnsdag och det ska vi "fira" med tacos och sen en melon till efterrätt så nu ska jag gå och skära till alla grönsaker. Hoppas att ni får en bra söndagskväll! Kram kram <3

Presentation

Hej. Här kan ni läsa om mig och min familj :) Jobbar som habiliteringsassistent (himmla fint ord det där!) Precis som alla andra föräldrar så försöker jag balansera jobb, familj och fritid så att jag orkar/hinner med allt det där som måste göras och förho

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

Buzzador-räknare


Ovido - Quiz & Flashcards